Uborkaszezon

 2009.08.28. 22:43

Tegnap kibicikliztem a kertbe. Nincs messze, de ritkán jutok ki oda. Apukám minden munkát elvégez, ami csak akad, ez neki kikapcsolódás. De tegnapelőtt megkért, szedjem le a szedret és az uborkát. Hát kibicikliztem. Már augusztus vége, ezt nem a naptárból lestem ki, hanem a szomszédon láttam. Ő se mondta, csak  szépen ásta kifelé a krumplit. Na, innen tudom, hogy közeleg a szeptember. :)

Lassan vége a nyárnak. Újrakezdődik minden. Az emberek visszatérnek Csabára, beköltözünk a koleszba, újra beindul az élet. Sőt, Siófokon már el is kezdődött. Szerdán jópár szószos vonatra ült és meg sem állt András otthonáig. Ott tartották a GT-felkészítőt. V. András, Zita,  Julcsi,  Paczy, Szabó Eszter, M. Andi, Dorinka, Zoli, Anna, Ági E., Zsófi, Misu, Isti, Áron, no meg akikről nem is tudok. Erről majd a bogaras srác számol be remélhetőleg. Mint azt szerdán Irunientől megtudtam, játékkal töltötték az estét, a telefonban nagyon kedvesek voltak. Másnap nekem is írtak sms-t, üdvözöltek. Mikor GodMAIL-en írtunk Annával, kiderült, hogy épp gyurmát készítettek csináld-magad módon. Ez volt csütörtök délután, közvetlenül azután, hogy hazajöttem a kertből és felvettem hála Istennek a Bevezetés a kulturális antropológiába c. tárgyat. Csak meg ne bánjam. Közben azt is kiderítettem, hogy a GT-s mise, ahol a dicsőítéssel fognak szolgálni, vasárnap lesz. Tegnap délután már mentek a helyszínre segíteni, ma meg már elkezdődött a tábor. Sokan vannak, annyit tudok. Nem tudom, mikor fognak vakondozni, de ha szükség lesz az imára, üzennek. Ja, és Istivel meg Áronnal együtt leszünk a kultantropon, ennek örülök. :) 

Mindjárt szeptember, de még több mint öt kiló uborkát szedtem, pedig elég rövid hálóra van felfuttatva a növény. Meghálálja a locsolást, még nem száradt el, hála Istennek. Siófokon már elkezdődött a SzóSzos élet, de itthon, a Tisza mellett még uborkaszezon van. Ez meglátszik a blogon is. De minden csoda három napig tart - még hármat kell aludni (vagy egy extra hosszút) és szeptember lesz. Akkor pedig menthetetlenül vége az uborkaszezonnak. :)

 

UI: Mesélj, milyen Finnhon? :) 

Címkék: andrás kert uborka siófok gólyatábor vakond kulturális antropológia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása