:)

 2009.09.12. 18:20

Mostmár én is itt vagyok, jaj de csudajó. Ma beszéltem drága Évinkkel msn-en, semmi kínai, se francia, se svéd, se finn csacsogás nem zavart minket. Abbahagytuk kb 1 óra :) után a beszélgetést, mert muszáj volt tanulnia a kisasszonynak ezt a vagány svéd nyelvet; de  a lényeg a lényeg, hogy vannak helyek/társaságok ahol sokszor megfordul/ ahol ő az egyedüli keresztény, ami persze kihívás és én úgy éreztem, hogy ennek ő is örül :)! Aztán festeni szeretett volna de az idő rossz lett majd micsak beszéltünk és beszéltünk, és hazahúzza azért őt nemcsak a szíve de a gyomra is; nagyon vágyódik egy jó kis itthoni szalonna sütésre. Nagyon tetszettek neki a hétfői képek, amik az első nagy napunkat mutatták be röviden (amúgy az iwiw-en van fent külön mappában, majd átteszem a szósz gmailre, ha kell).

No most ennyit írtam röviden és tömören, meg ez az első én nékem, úgyhogy....! Pá :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása